- Individuální přístup, podpora osobnosti a respekt dítěte je bod, který není třeba nijak zmiňovat – je samozřejmostí.
- Rozhodující je osobnost učitele/ průvodce a metoda výuky, která by měla být pro děti co nejvíce přínosná (zábavná a zároveň s tím naučná – děti se potřebují učit a naučit).
- Učitel / průvodce by pak měl být na takové úrovni, aby nejen dokázal mít individuální přístup, ale aby také chápal zcela plně, že každé dítě je ojedinělé individuum a vnímal ho správně se všemi jeho potřebami.
- A zároveň s těmito předpoklady chceme, aby se děti skutečně naučily to, co potřebují a co budou dále ve svém životě potřebovat.
Vyučování jednotlivých předmětů
- Český jazyk – čtení a psaní – metoda Sfumato
- Matematika – s prvky Hejného metoda
- Angličtina – metoda DME
- Další předměty – mezipředmětové vyučování a projekty
- Při sestavení výukového plánu vycházíme z rámcového vzdělávacího programu, nicméně konkrétní výukový plán sestavujeme až podle přihlášených dětí a práce s nimi.
- Děti mají k dispozici 140 m2 prostoru, jehož součástí je kuchyňka, herna a hlavní místnost, kde probíhá program.
- Při hezkém počasí se učíme a navštěvujeme park na Letné nebo blízkou Stromovku.